Menu

Nelson Schoenen

Omnichannel

Omnichannel

Voor Nelson Schoenen is een Omnichannel omgeving gerealiseerd. Online bestellen en vervolgens thuis laten bezorgen of in de winkel ophalen. Of wanneer je in de winkel schoenen ziet die er in jouw maat niet meer zijn, kan vervolgens via een webzuil (groot touchscreen) in de webvoorraad alsnog jouw maat thuis worden bezorgd.

Onze software is gekoppeld aan de ERP applicatie (PFA - Pro Fashion All) voor de uitwisseling van product- en orderinformatie. Ook is gekoppeld met de kassa software van Centric om winkelmandjes van de webzuil af te rekenen via de kassa. Spaarsaldo wordt bijgehouden via de Loyalty software van Centric, waar onze software ook mee is gekoppeld.

Naar de website

Omnichannel!

Singlechannel, multichannel, crosschannel en uiteindelijk omnichannel

Bij omnichannel kan de consument kanalen door elkaar gebruiken terwijl de beleving, prijzen, en informatie overal hetzelfde zijn. Alle kanalen lopen volledig in elkaar over waardoor een volledig transparant proces ontstaat.

Een voorbeeld: de klant ziet online hoeveel voorraad er van een gewenst product beschikbaar is in een winkel naar keuze. Desgewenst kan hij of zij het artikel reserveren. Op het moment dat het artikel apart is gelegd ontvangt de klant hierover een berichtje. In de winkel word het product afgerekend en kan de bon per mail worden toegezonden.