Menu

Brunotti

No matter the conditions

Webshop, integratie ERP, PostNL en DHL koppelingen

"No matter the conditions" is de lijfspreuk van Brunotti. Dit geldt ook voor de manier waarop netkiX de software exact laat aansluiten op de bedrijfsprocessen van haar klanten.

Brunotti is in 1979 opgericht door windsurfer en boardshaper Claudio Brunotti. De van oorsprong Italiaanse Claudio kwam naar Scheveningen en begon met het shapen van zijn eigen boards. Inmiddels is Brunotti uitgegroeid tot een all-boardsportsmerk met meer dan 50 werknemers en wordt er in meer dan 38 landen wereldwijd verkocht. Het hoofdkantoor van Brunotti is gevestigd in Amersfoort. Vanaf begin 2017 is er ook een kantoor op Scheveningen waar de ontwerpafdeling is gevestigd.

Brunotti staat voor sneeuw- en water sports. We omarmen de surf & snow lifestyle waar iedereen gedreven en vol enthousiasme bezig is met de sport. De afgelopen jaren hebben we ons ontwikkeld in de boardsport (Rider Developed Products) en sport fashion. Hierdoor kunnen we boardsporters en liefhebbers het gehele jaar door voorzien van sportkleding, functionele fashion-items, accessoires, hardwaren, softgoods en boardsportaccessoires.

Het ontwikkelen van fashion en hardware begint met het delen van de ontwerpen via het Extranet dat netkiX voor Brunotti heeft ontwikkeld. Iedere fabrikant kan in een map die voor alle fabrikanten beschikbaar is waar de protocollen en voorwaarden te vinden zijn. Elke fabrikant heeft zijn eigen spcifieke map waar de definities voor het fabrikaat in staan. Na productie worden de samples al gefotografeerd en gekoppeld aan de PIM (Product Information Management). Ook deze is ontwikkeld door netkiX en sluit exact aan op de behoefte van Brunotti. Nadat het product is uitgeleverd wordt de voorraad via een koppeling met XL-ENZ (Fashion ERP Software) opgehaald en kan het product online worden verkocht. De verkoop infomatie gaat weer terug naar XL-ENZ.

Bij het verwerken van de orders wordt alle data op een A3 PDF gepositioneerd. De printervellen zijn voorzien van scheurlijnen en van stickers. De PostNL of DHL sticker wordt via een API opgehaald en mee afgedrukt. Zo is één A3 formulier alles wat nodig is om de order in het magazijn te verwerken. De klant krijgt een track en trace mail via de koppeling die geschreven is voor communicatie met Hello Dialog.

Naar de website